Müügitingimused

Veebipoe mults.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Autorevol OÜ (registrikood 10626479), asukohaga Härgla tee 4, Purila küla, Rapla vald, Raplamaa 79633.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

1.3. Veebipood võtab vastu makseid eurodes (EUR). Makseviisidena aktsepteerib veebipood pangalinke (Eesti) või tasumist ettemaksuarvega.

1.4. Üldiselt toimetatakse kaubad Ostjani kulleri vahendusel ja kauba hinnale lisandub kauba kättetoimetamise tasu. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale ostukorvi vaates peale tarneaadressi sisestamist.

1.5. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Info erinevate pakendamisvariantide kohta on esitatud vahelehel „Pakendid

1.6. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (5 päeva pärast tellimuse vormistamist).

1.7. Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi, mida kajastatakse veebilehel mults.ee.

2. Tellimuse vormistamine

2.1. Kauba tellimiseks tuleb valida soovitud toote juures sobiv pakend ja kogus ning seejärel lisada toode ostukorvi. Ostukorvi vaates on võimalik arvutada transpordikulud, misjärel on võimalik valida tarneviis. Tarnet kulleriga on võimalik valida ainult tarneaadressi sisestamisel. Kui aadressi ei sisestata jääb vaikimisi valikuks „Tulen ise järele“. Peale tarneviisi valimist tuleb vajutada “Mine maksma”.

2.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Transpordi maksumus kuvatakse peale tarneaadressi sisestamist. Tellimuse eest saab tasuda pangalingi kaudu või ettemaksuarve alusel. Kui maksmise lehel valite maksmise ettemaksuarvega, siis arve saadetakse teie e-mailile ühe tööpäeva jooksul.

Puistes multši on võimalik kulleriga tellida vaid juhul, kui täidate aadressiväljad, valite ostukorvis makseviisiks ettemaksuarve ja kirjutate märkuste lahtrisse, et soovite pakkumist transpordile. Seejärel saadetakse teile arve koos kohaletoimetamise tasuga.

2.3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Lepinguga kinnitab Ostja, et tema esitatud kontaktandmed on õiged ja kullerveoga tellitud kauba puhul pääseb kullerauto Ostja poolt antud aadressile kaupa maha laadima. Kullerauto mõõdud: laius 2,5 m, pikkus 10 m ja kõrgus 3,7 m.

2.4. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse automaatselt. Pangalingi kaudu tehtud maksete puhul väljastatakse juriidilisele isikule arve e-maili teel ühe tööpäeva jooksul. Füüsilisele isikule väljastatakse arve juhul kui e-poe kassas lahtrisse (märkused tellimuse kohta) on klient kirjutanud “soovin arvet”. Arve saadetakse ühe tööpäeva jooksul. Kauba kohaletoimetamine toimub vastavalt kättetoimetamise viisile.

2.5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud va. punkt 3.3 toodud juhul) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

3.1. Peale müügilepingu sõlmimist saadetakse tellitud kauba eest Ostja e-posti aadressile teavitus tellimuse kättesaamisest. Tellimuse kohaletoimetamise aega hakatakse lugema tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

3.2. Kohaletoimetamise sätted kullerteenusega tellitud kaubale:

  • Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti Vabariik.
  • Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
  • Peale kullerteenuse tellimist saadab veebipood Ostjale kaubasaadetise jälgimise veebiaadressi koos saadetise viitenumbriga ning kullerteenust pakkuva ettevõtte infotelefoni numbri.
  • Kullerfirma toimetab kauba Ostjani tööpäevadel vahemikus 9.00-17.00. Kullerfirma helistab Ostjale 15-30 minutit ette. Ette helistamise aeg sõltub Ostja asukohast ja viimase saadetise mahalaadimise kohast.
  • Peale saadetise jälgimisinfo saatmist jõuab kaup Ostjani 1-2 tööpäeva jooksul. Juhul kui Ostja ei saa järgneva 1-2 tööpäeva jooksul kaupa vastu võtta, tuleb sellest koheselt teavitada kullerfirmat ning öelda neile sobiv kauba toomise päev. Ostja peab enda tuvastamiseks kullerfirmale ütlema enda nime ja saadetise viitenumbri.
  • Kullerfirma võib kauba Ostja antud kättetoimetamise aadressil maha laadida ilma Ostja juures viibimiseta. Küll peab aga kullerfirma selleks telefoni teel saama Ostjalt loa ja juhised sobiva mahalaadimise koha kohta.
  • Kui saadetis on juba kullerfirma laost kullerautole laetud (vastav info on nähtav saadetise jälgimise veebilehel) ja Ostja ei ole nõus kaupa sellel päeval vastu võtma, siis on Veebipoel õigus saata Ostjale lisa arve tühisõidu eest käibemaksuga summas 18 EUR.

3.3. Kui punktis 2.3 toodud tingimustel ei saa kullerauto Ostja antud aadressile kaupa toimetada (kitsas tänav, parkivad autod, madalad puuoksad, kullerauto jaoks sobimatult järsud pöörded), viiakse kaup tagasi kullerfirma lattu. Sellisel juhul kannab veebipood Ostjale tagasi kauba eest tasutud raha punktis 2.5 toodud tingimustel, kuid juba teostatud transpordi teenuse eest raha ei tagastata.

3.4. Viivitusteta kohaletoimetamise korral (p. 3.1. toodud juhul) tuleb Ostjal olla hoolas ja tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmed tõesed ja kehtivad (nt korrektne aadress ja telefoninumber). Kui Ostja poolt on andmete sisestamisel eksitud, võib rakenduda punktis 3.3 toodu.

3.5. Juhul kui automaatne makselahendus ei tööta (st puudub võimalus tasuda p. 1.3. toodud viisil. Siis edastab Ostja tellimuse Veebipoele e-maili info@mults.ee teel. Veebipood edastab Ostjale arve 1 tööpäeva jooksul ja peale arve tasumist edastab Veebipood hiljemalt 7 tööpäeva jooksul vastavalt tellitud kohaletoimetamise viisile kauba Ostjale.

4. Taganemisõigus

4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Pakend peab säilitama sellise oleku, et seda oleks võimalik samal meetodil transportida, nagu see Ostja juurde saabus.

4.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või kauba pakend on lõhutud kujul, et selle tagasi transportimine ei ole enam endisel kujul võimalik, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.5. Kauba tagastamiseks tuleb Ostjal esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis e-posti aadressile info@mults.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4.6. Kauba tagastamise transpordi organiseerimise ja tagasisaatmisega seonduvad kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale multši fraktsioon või pakend).

4.7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

4.9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.10. Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

4.11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

5.1. Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

5.2. Veebipood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

5.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

6. Vaidluste lahendamine

6.1. Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@mults.ee või helistada telefonil: +372 615 0584

6.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole, mille andmed on Tarbijakaitseaemti kodulehel. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

6.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.